Werkwijze

♥ Overleg
Stel je eventuele vraag of geef je wensen aan via het contactformulier. Wil je liever direct overleggen? Stuur dan een WhatsApp (06 422 00 507). Twijfel je over de mogelijkheden van bewerken van het kaartje of je afbeelding? Voeg dan een afbeelding toe als bijlage bij het contactformulier of via Whatsapp voor het bespreken van de mogelijkheden. Je ontvangt vrijblijvend een voorstel voor de bewerking en een prijsopgave. Weet je al precies wat je wilt? Plaats dan direct je bestelling via het bestelformulier.

♥ Bestellen
Je kunt per categorie je bestelling plaatsen via het bestelformulier. Op betreffende pagina vind je hiervoor een handig stappenplan. Wel zo makkelijk! Vanaf het moment van verzenden van het bestelformulier is er sprake van een opdracht en zijn de afgesproken kosten bindend. Je ontvangt altijd en zsm. een bevestiging van je bestelling via de mail of via WhatsApp. (Niets ontvangen? Check je inbox ‘Ongewenst’.) Zorg bij een spoedbestelling dat je bereikbaar bent voor eventueel direct overleg.

♥ Kaartje  
Het is een optie om een Femkado te laten maken geïnspireerd door een geboortekaartje. Het kaartje wordt als bijlage aan het bestelformulier toegevoegd. Zo kan Femkado bepalen of het kaartje geschikt is voor de bewerking van het gewenste Femkado. Tevens bepaald Femkado of er een ’toeslag moeilijkheidsgraad’ van toepassing is (zie ook Algemene Voorwaarden/toeslag moeilijkheidsgraad). Een afbeelding versturen via mail of WhatsApp mag ook (graag als afbeelding en niet als PDF bestand). In enkele gevallen ontvangt Femkado het kaartje ook graag via de post, omdat structuren, kleuren en bepaalde details via de pc lastiger te beoordelen zijn. Het adres wordt doorgegeven bij bevestiging van de bestelling. (Noteer duidelijk je adres op achterzijde envelop.) Je krijgt een ontvangstbevestiging via Whatsapp wanneer Femkado het kaartje via de post heeft ontvangen. Het kaartje krijg je altijd retour bij de ontvangst van je bestelling.

   ♥ Handige tips voor een duidelijke én bruikbare afbeelding:
   * Maak de foto bij daglicht voor een kleurechte weergave van het kaartje
   * Plaats het kaartje opengevouwen en plat op een vlakke ondergrond
   * Maak een foto recht van boven en zorg dat de omtrek van het kaartje met rechte lijnen in beeld is
   * Maak een foto van de buiten- én binnenkant van het kaartje
   * Voeg de afbeelding(en) toe aan het contact- of bestelformulier of via WhatsApp
      Je kunt natuurlijk ook het kaartje scannen.

♥ Levertijd | levering
Bij de bevestiging van je bestelling geef ik aan wat de verwachte levertijd zal zijn. Afhankelijk van een vakantieperiode en/of wachtlijst kan de levertijd verschillen van enkele dagen tot enkele weken. Let op: Femkado geeft een weeknummer qua levertijd aan. Dit mag je ruim interpreteren. Het is verstandig rekening te houden met een eventuele vertraging die je bestelling kan oplopen. Plan het moment dat je de ander wilt verrassen met het Femkado dus niet direct na aangegeven levertijd.
Het is overigens ook mogelijk het Femkado op het adres van de ontvanger te laten bezorgen. Dit kan aangegeven worden in het bestelformulier.

Voor de levering maakt Femkado gebruik van de diensten van PostNL. Bij de Prijslijst zie je per categorie wat de verzendkosten zijn. Als extra service ontvang je via de mail een Track&Trace code van PostNL. Zo kun je het pakket volgen en weet je in welk tijdvak deze geleverd zal worden (zie alg. voorwaarden/pakketpost-verzendkosten). Niet thuis? Geen probleem. PostNL geeft je pakket zo mogelijk af bij de buren of je kunt je pakket ophalen bij een PostNL servicepunt bij je in de buurt.

♥ Betaling
Als je bestelling klaar is ontvang je een betaalverzoek via Whatsapp of een digitale factuur via de mail (PDF bestand). In het bestelformulier kun je hierbij je voorkeur aangegeven. De PDF factuur ontvang je bij een spoedbestelling bij de bevestiging van je bestelling zodat deze alvast voldaan kan worden om vertraging mbt. de levertijd te voorkomen. In de factuur staan ook de betalingsgegevens vermeld. Wanneer de betaling is voldaan wordt je pakket verstuurd.

♥ Bericht op site | sociale media
Het is gebruikelijk dat, zodra je bestelling klaar is, hiervan een bericht met foto’s geplaatst wordt op de pagina Laatste Femkado’s van de site en op de sociale media. Ook worden op sociale media ‘sneak-peek’ berichten geplaatst over de voortgang van het bewerkingsproces.
Is degene die het Femkado gaat ontvangen bekend met Femkado? Of wil je dat het bericht over jouw Femkado pas geplaatst wordt nadat het is gegeven?
Dan houd ik daar (in goed overleg) rekening mee. Geef dit dan bij het plaatsen van je bestelling aan mij door. In overleg wacht ik dan even met het plaatsen van het bericht/ foto’s op de site en sociale media tot het Femkado door die persoon ontvangen is. (Femkado behoudt het recht van bepaling hierbij.) Graag ontvang ik van jou dan bericht wanneer het Femkado gegeven is zodat ik het bericht op de site en socials kan plaatsen.

♥ FemKADOBON
Wil je een ander graag verrassen met een Femkado, maar kun je zelf niet goed een keuze maken? Of wil je een Femkado bestellen, maar is de gewenste levertijd niet haalbaar? Bestel dan een FemKADOBON met een waarde naar keuze. Je ontvangt deze als PDF via de mail zodat je deze zelf kunt printen of doorsturen. Ga naar het bestelformulier, selecteer bij categorie ‘Overig’ deze optie en volg daar de verdere instructies.

♥ Reactie
Ik vind het altijd leuk wanneer je een reactie achterlaat bij het bericht van je bestelling. Je ontvangt een mail of Whatsapp met een link naar het bericht op de site en socials zodra je bestelling klaar is. Via die links kun je een reactie achterlaten bij het bericht van jouw Femkado.

Heb je nog vragen? Stel ze gerust! Neem dan contact met mij op of stuur een WhatsApp naar 06 422 00 507.

Groet, Femke

Share